Hightech op topniveau. De modernste callcenter-techniek voor onze klanten.

Ons telecommunicatiesysteem maakt meer dan 200 gelijktijdige gesprekken mogelijk. 

CTI-functionaliteiten voor inbound en outbound activiteiten worden kinderspel. Skill based routing zorgt voor maximale efficiëntie. 

Wat betreft e-mail en fax werken wij met een volwaardige multikanaals ‘response management solution’, welke klantaanvragen volledig of deels geautomatiseerd behandelt. Via zelflerende kunstmatige intelligentiemethoden wordt ontvangen post en schriftelijk materiaal geclassificeerd en naar de juiste personen geleid. 

Naast de veiligheid van onze technische infrastructuur ligt ons zwaartepunt bij systemen, welke aan de complexiteit van ons werk en aan onze kwaliteitseisen voldoen. 

Daarnaast beschikken wij over eigen, uiterst flexibele plannings- en besturingssoftware, die het dagelijkse management van servicecentra kenmerkt. Deze maakt hoogwaardige automatisering van het complete arbeidsproces mogelijk en beperkt handmatige werkzaamheden tot een minimum. Tijdens het alledaagse werk blijkt dit veel doorslaggevende voordelen op te leveren. 

Met een zelf, speciaal voor toeristische servicecenters ontwikkeld verkoop- en adviessysteem, garanderen wij een optimale advisering van elke klant.  

En dat via alle communicatiekanalen!

ams24 B.V.
Taurusavenue 29 B
NL-2132LS Hoofddorp


E-Mail: info@ams24.nl
Internet: www.ams24.nl